welcome

ShakleebySheila

Thursday, June 02, 2011

Impianku....



Ini adalah salah satu impianku..... 
cincin berlian bersalut emas putih.....
dah 20 tahun aku impikannya..... 
mengapa terlalu lama untuk aku memenuhi impianku memilikinya.....
Jawabnya...... komitmen... 
menyebabkan impianku memilikinya tertangguh............

Dalam hati selalu bertanya.. 
sempatkah aku memilikinya? 
adakah impian hanya tinggal impian..... 
Mengharapkan ianya dari seseorang... 
tapi aku tak pernah menyatakannya... 
kerana.... 
dah memang itu sifatku selalu pendamkan segala keinginan.....

Teringat satu filem lakonan Liza Surihani dan Farid Kamil.... impian Lisa memiliki cincin berlian dan demi sayangnya seorang suami kepada isterinya.. 
dibelikan cincin tersebut walaupun dia tahu isterinya tak menyintainya............. 
Bertuahkan!!!!!
Itulah tuah ayam nampak dikaki...
tuah manusia siapa yang tahu.....

Aku mengharapkan suatu hari nanti aku pasti memilikinya...... 

glitter-graphics.com

0 comments:

Post a Comment

Clip Art